Een winkelervaring creëren

De nieuwe Metro supermarkt in St. Pölten is ontworpen voor meer toegankelijkheid, zo is het makkelijker navigeren en leuker om te winkelen, in vergelijking met een gewone Metro Cash & Carry. Terwijl andere Metro winkels hoge schappen hebben en een beperkt overzicht van de voorraad voor klanten, is de nieuwe St. Pölten-winkel veel gebruiksvriendelijker.

De winkel bestaat grotendeels uit lage rekken, met grote, duidelijke tekens voor eenvoudige navigatie. Een café in het centrum van de winkel biedt een plek waar klanten een pauze kunnen nemen, koffie kunnen halen of gewoon hun gang kunnen gaan. De centrale ligging zorgt voor een gevoel van rust in het hart van de winkel. De informatiebalie en de kassa's bevinden zich naast de in- en uitgang en vormen een gemakkelijk toegangspunt voor klanten, aangezien ze zichtbaar zijn vanaf het moment dat ze de winkel binnenkomen.

In de winkel is niet alleen gemakkelijk navigeren, de winkel is ook een comfortabele omgeving om te winkelen. Het winkelgebied wordt verbeterd door de koudere winkelgebieden met ongeveer 50% te verminderen. Alleen items die echt koud gehouden moeten worden bevinden zich in gekoelde gebieden. Deze zijn gescheiden van het belangrijkste winkelgebied met geïsoleerde automatische schuifdeuren. De automatische deuren leiden klanten door de gekoelde gebieden, waardoor congestie en onnodige opening worden voorkomen. Dit zorgt voor meer comfort, waardoor klanten waarschijnlijk langer zullen blijven.

Zoals Andreas Prehal ons vertelt: "Voorheen hadden we een standaard cash & carry supermarkt hadden, nu hebben we een winkelervaring."

Een oplossing voor elke uitdaging

Bekijk ons volledige assortiment automatische toegangssystemen online, compleet met downloadbare product data en technische informatie. Vind de oplossing voor uw project.