Uw bekende en vertrouwde producten nu onder één merk

/global/scaled/1920x836x1x77x1000x435/AAES-NL-News-Images-2017-ASSA-ABLOY-article-core-1920x960.jpg

ASSA ABLOY Entrance Systems wil de klantervaring naar een nieuw niveau tillen en heeft daarom besloten alle producten, diensten en mensen onder één merk te bundelen.

Voor klanten betekent dit dat de productmerken Besam, Crawford, Albany en Megadoor opgaan in het merk ASSA ABLOY. Het doel is een betere herkenning en meer exposure voor onze uitgebreide internationale product- en dienstenportefeuille. Daarnaast willen we er meer mensen van bewust maken dat wij complete faciliteiten van ultramoderne, geautomatiseerde toegangssystemen kunnen voorzien.

Elk van de afzonderlijke productmerken in de ASSA ABLOY familie heeft nieuwe standaarden gevestigd op het gebied van veiligheid, beveiliging en gemak, en daarmee respectabele successen en markterkenning geboekt. Onze merken Besam, Crawford, Albany en Megadoor ontstonden in de jaren '60 en '70. Jarenlang zijn ze consequent onder de aandacht gebracht in combinatie met het merk ASSA ABLOY, zodat binnen de bedrijfstak een natuurlijke associatie is ontstaan.

"De markten veranderen. Onze klanten hebben geen tijd of zin om een lange lijst leveranciers te onderhouden, hoe goed die ook mogen zijn. Tegenwoordig hebben ze echte partners nodig. Onder één merk kunnen we onze omvang en marktdekking nog beter benutten. Klanten over de hele wereld hebben nu het voordeel dat ze voor al hun behoeften op het gebied van toegangsautomatisering bij één bron terechtkunnen", zegt Juan Vargues, Executive Vice President ASSA ABLOY en President & CEO ASSA ABLOY Entrance Systems.

Het aanbod en de mensen erachter blijven gelijk, maar zijn nu verenigd onder één overkoepelend merk voor alle toegangsoplossingen.