Decathlon Brussel: meer rust dankzij serviceovereenkomst voor deuren

/global/scaled/2085x1043x0x205x1020x510/AAES-NL-News-2018-Decathlon-België.jpg

Gastblog door Joeri Moons, Maintenance Manager van Decathlon Brussel

14.000 mensen per week. Dat is het gemiddelde aantal bezoekers van het vlaggenschip onder de Decathlon-winkels: de locatie in Brussel. Als Facility Manager ben ik verantwoordelijk voor deze winkel en alle andere Decathlon-locaties in België – dat betekent 27 winkels en twee magazijnen. Een serviceovereenkomst voor de verschillende toegangsoplossingen van deze locaties zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt.

Snel weer up and running

De toegangsoplossingen van onze winkels zijn namelijk essentieel. Ga maar na: als de hoofdentree niet meer opent, is het voor klanten onmogelijk om de winkel te betreden. Erger wordt het nog als de achteringang niet meer werkt. Dan kunnen producten niet langer de winkel in en hebben we een nog groter probleem. Dankzij onze serviceovereenkomst met ASSA ABLOY Entrance Systems hoef ik me hier echter geen zorgen om te maken. In het geval van een error of foutmelding staat er namelijk direct een servicemonteur op de stoep. Hij zorgt ervoor dat de deur snel weer up and running is en dat onze business gewoon doordraait.

Minder stress, meer tijd

Een dergelijke serviceovereenkomst geeft je rust, zowel letterlijk als figuurlijk. Ik hoef me niet langer zorgen te maken over het functioneren van onze toegangsoplossingen of de veiligheid van onze mensen of goederen. Bovendien scheelt het veel tijd. Zonder serviceovereenkomst zou ik bij een toegangsprobleem direct in de auto moeten stappen naar een van onze winkels of magazijnen. Helaas beschik ik niet over de technische vaardigheden om een automatische deur te repareren, dus je moet ook nog eens de desbetreffende leverancier inschakelen en een afspraak maken voor reparatie. Over het algemeen betekent dat dat een deur niet binnen een uur, of zelfs een dag, gerepareerd is. Er gaat vaak langere tijd overheen, en dat is uiteraard niet bevorderlijk voor de business.

Het lijkt misschien een klein onderdeel van een business, maar het onderhoud van deuren heeft een grote impact. Voor mensen zoals ik, met verantwoordelijkheid over meerdere locaties, biedt een serviceovereenkomst een hoop rust. En dat is heel wat waard.

Lees meer over onderhoud en modernisering van uw toegangsoplossingen. Of over ASSA ABLOY e-maintenance™, waarmee u 24/7 toegang heeft tot alle onderhoudsinformatie van uw automatische toegangsoplossingen.

 

Vond u dit interessant? Lees dan ook: