Ontdek de mogelijkheden van ASSA ABLOY Remote service

/AAES/NL/maintenance-and-modernization/SS_ver2-4.jpg

Een storing of onderbreking van je werkprocessen, dat komt natuurlijk altíjd ongelegen. Automatische deursystemen worden als het goed is niet opgemerkt, maar als ze het niet goed doen dan is het natuurlijk wel zo fijn als het probleem zo snel mogelijk verholpen wordt. Maar een extra bezoeker op een locatie, dat biedt soms uitdagingen. Daarom hebben wij besloten om na een succesvolle pilotperiode, onze ASSA ABLOY Remote service vervroegd te introduceren.

Technische ondersteuning op afstand

Via augmented reality en met een smartphone of tablet biedt het je op locatie begeleiding op afstand. De ASSA ABLOY service specialist ziet precies wat je ziet en kan zo de diagnose stellen. De service specialist begeleidt de handen van de klant op afstand met behulp van stem, handen en andere hulpmiddelen zoals aanwijzers en tekeningen. Zo biedt Remote service vele voordelen zoals geen fysiek bezoek van een monteur, technische ondersteuning op afstand, snelle(re) responstijd en lagere kosten.

Over ASSA ABLOY Remote service

ASSA ABLOY Remote service is verkrijgbaar in combinatie met alle onderhoudspakketten van ASSA ABLOY Entrance Systems: Bronze Service, Silver Service en Gold Service. De service specialist stuurt een link en zo kan u op locatie, deelnemen aan de videoconferentie. Je hoeft hiervoor geen app te installeren of downloaden. Het enige wat nodig is op de smartphone of tablet, is een internetverbinding (4G of wifi).

Lees meer over ASSA ABLOY Remote service

Meer informatie over de werking van ASSA ABLOY Service op afstand? Bekijk de video!