Storing melden of serviceaanvraag doen? Nu nog makkelijker met de servicesticker!

/AAES/NL/Landingspages/QR.png

Scan de QR-code en dien direct je digitale aanvraag in.

De komende tijd voorzien wij al onze deuren van een servicesticker. Op deze sticker staat een unieke QR-code met daaraan gekoppeld een negenletterige code. Omdat deze code weer gekoppeld is aan het installatienummer van de betreffende deur binnen jouw pand, weten wij bij een serviceaanvraag of storingsmelding meteen over welke deur het gaat. Zo kunnen we jouw verzoeken nog sneller oppakken!

Gemak, snelheid en zekerheid 

Door je storingsmeldingen en serviceaanvragen voortaan via de QR-code aan ons door te sturen, profiteer je van de volgende voordelen:

  • gemak: bij jouw aanvraag wordt automatisch ingevuld over welke deur het gaat, waar de deur zich bevindt
  • snelheid: aanvragen via de QR-code krijgen voorrang en behandelen we altijd binnen 30 minuten
  • zekerheid: bij de serviceaanvraag of storingsmelding zijn altijd de juiste gegevens vermeld. Zo weet de monteur zeker dat hij naar de juiste deur gaat en de juiste onderdelen bij zich heeft voor de reparatie. Geen gedoe achteraf dus!

Waar en wanneer komt deze servicesticker?

Inmiddels zijn al ruim 70.000 deuren voorzien van de servicesticker. Voor alle deuren die nog geen sticker hebben, komen we de komende maanden langs. We zorgen er in ieder geval voor dat jouw deuren, van tourniquetdeur, schuifdeur, draaideur tot hermetische deur, voor de zomer nog zijn voorzien van de servicesticker met QR-code.

De sticker wordt in principe op de koof aan de buitenkant van de deur geplaatst. Zo is hij goed zichtbaar én eenvoudig te scannen. Heb je hier bezwaar tegen? Dan plaatsen we de sticker op de achterbalk van de deur.

Na het plaatsen van de sticker, krijg je van ons een flyer met meer informatie en een notitie op de werkbon. Je kunt natuurlijk altijd even vragen of onze monteur aan je laat zien waar de sticker precies is geplaatst en hoe het vernieuwd indienen van een serviceaanvraag of melden van een storing werkt.

Hoe werkt het scannen?

Je scant de QR-code eenvoudig met je smartphone of tablet. Afhankelijk van je toestel doe je dit met je camera of een speciale app voor het scannen van QR-codes. Gebruik je de camera van je toestel? Check dan of de optie ‘scan QR-codes’ aanstaat. Heeft jouw camera deze optie niet? Download dan een QR-scanner via de App Story (iOS) of Google Play (Android).

Na het scannen kom je direct in ons digitale aanvraagformulier. Hier zijn alle gegevens van de deur en locatie al voor je ingevuld. Je hoeft alleen nog aan te geven wat het probleem is en hoe we jou kunnen bereiken.

Uiteraard kun je storingen en serviceaanvragen nog steeds telefonisch doen of direct via het online serviceformulier. 

Lees hier meer over onze nieuwe servicestickers.