Ontdek de mogelijkheden van ASSA ABLOY Service op afstand

/AAES/NL/maintenance-and-modernization/SS_ver2-4.jpg

Een storing of onderbreking van uw werkprocessen, dat komt natuurlijk altíjd ongelegen. Automatische deursystemen worden als het goed is niet opgemerkt, maar als ze het niet goed doen dan is het natuurlijk wel zo fijn als het probleem zo snel mogelijk verholpen wordt. Maar een extra bezoeker op een locatie, dat biedt soms uitdagingen. Daarom hebben wij besloten om na een succesvolle pilotperiode, onze ASSA ABLOY Service op afstand vervroegd te introduceren.

Technische ondersteuning op afstand

Via augmented reality en met een smartphone of tablet biedt het u op locatie begeleiding op afstand. De ASSA ABLOY service specialist ziet precies wat u ziet en kan zo de diagnose stellen. De service specialist begeleidt de handen van de klant op afstand met behulp van stem, handen en andere hulpmiddelen zoals aanwijzers en tekeningen. Zo biedt Service op afstand vele voordelen zoals geen fysiek bezoek van een monteur, technische ondersteuning op afstand, snelle(re) responstijd en lagere kosten.

Over ASSA ABLOY Service op afstand

ASSA ABLOY Service op afstand is verkrijgbaar in combinatie met alle onderhoudspakketten van ASSA ABLOY Entrance Systems: Bronze Service, Silver Service en Gold Service. De service specialist stuurt een link en zo kan u op locatie, deelnemen aan de videoconferentie. U hoeft hiervoor geen app te installeren of downloaden. Het enige wat nodig is op de smartphone of tablet, is een internetverbinding (4G of wifi).

Lees meer over ASSA ABLOY Service op afstand

Meer informatie over de werking van ASSA ABLOY Service op afstand? Bekijk de video!