Onderhoud en reparaties

/AAES/NL/maintenance-and-modernization/Onderhoud%20en%20reparaties.png

Van overheaddeuren tot automatische deuren: het juiste onderhoud zorgt ervoor dat uw toegangsoplossingen blijven functioneren. ASSA ABLOY Entrance Systems maakt onderscheid tussen reactief en proactief onderhoud. Bij reactief onderhoud schakelt u een monteur in op het moment dat uw deur een storing vertoont. Wij repareren de deur zo snel mogelijk om vertraging van uw bedrijfsprocessen te voorkomen. Bij proactief onderhoud wordt uw deur op frequente basis onderhouden, om stilstand van uw oplossingen zoveel mogelijk te voorkomen.

ASSA ABLOY Entrance Systems adviseert u graag over het juiste onderhoud van uw toegangsoplossingen. Neem direct contact op.  

Onze serviceovereenkomsten voor onderhoud van uw deuren

Met een ASSA ABLOY-serviceovereenkomst voor onderhoud en reparaties, bent u verzekerd van een betrouwbare, veilige en duurzame werking van ieder toegangssysteem binnen uw overeenkomst. Onze serviceovereenkomsten omvatten verschillende mogelijkheden op het gebied van reactief en proactief onderhoud, en in ieder geval altijd:

  • Eén tot vier geplande onderhoudsbezoeken per jaar, inclusief veiligheids-, kwaliteits- en conformiteitscontroles.
  • Een 24-uursstoringsnummer met voorrang en snelle reactietijden.
  • Bijgehouden documentatie over de onderhoudsstatus van uw deuren.

Wij bieden drie verschillende onderhoudspakketten, afhankelijk van uw wensen, behoeften en prioriteitsniveau:

GOLD Service: de ultieme bescherming

Volledige dekking van onderhoud en reparaties van uw toegangsoplossingen. Uw voordelen:

  • Meerjarenbegroting voor onderhoud en reparaties
  • Onderhoudsbeurt van uw deuren, inclusief voorrijkosten en werkuren
  • Hulp bij storingen aan uw automatische deuren, inclusief voorrijkosten en werkuren
  • Inclusief materialen voor onderhoud, reparaties of het verhelpen van storingen
  • Toegang tot ASSA ABLOY e-maintenance™  voor managementinformatie over uw deuren
  • Persoonlijk advies en kwartaal- en jaargesprekken met uw accountmanager

SILVER Service

Dekking voor alle storingen aan uw toegangsoplossingen tijdens kantooruren. Uw voordelen:

  • Onderhoudsbeurt van uw deuren, inclusief voorrijkosten en werkuren
  • Hulp bij storingen aan uw automatische deuren, inclusief voorrijkosten en werkuren

BRONZE Service   

Dekking voor systematisch gepland onderhoud en inspectie van uw toegangsoplossingen. Uw voordelen:

  • Onderhoudsbeurt van uw deuren, inclusief voorrijkosten en werkuren

Altijd inzicht in uw toegangsoplossingen met ASSA ABLOY e-maintenance™

Met het online platform ASSA ABLOY e-maintenance™ heeft u dag en nacht inzicht in alle informatie over uw deuren, van de status tot kosten, storingen en historie. ASSA ABLOY e-maintenance™ is standaard inbegrepen in onze GOLD Service-overeenkomst. U kunt ASSA ABLOY e-maintenance™ ook toevoegen aan uw SILVER Service- of BRONZE Service-overeenkomst. Lees meer over de mogelijkheden.

Wilt u meer weten over onderhoud en reparaties van uw toegangsoplossingen? Download onze brochure of neem direct contact op.