Onderhoud en reparaties

/AAES/NL/maintenance-and-modernization/Onderhoud%20en%20reparaties.png

Van overheaddeuren tot automatische deuren: het juiste onderhoud zorgt ervoor dat jouw toegangsoplossingen blijven functioneren. ASSA ABLOY Entrance Systems maakt onderscheid tussen reactief en proactief onderhoud. Bij reactief onderhoud schakel je een monteur in op het moment dat jouw deur een storing vertoont. Wij repareren de deur zo snel mogelijk om vertraging van jouw bedrijfsprocessen te voorkomen. Bij proactief onderhoud wordt jouw deur op frequente basis onderhouden, om stilstand van jouw oplossingen zoveel mogelijk te voorkomen.

ASSA ABLOY Entrance Systems adviseert je graag over het juiste onderhoud van jouw toegangsoplossingen. Neem direct contact op.  

Onze serviceovereenkomsten voor onderhoud van uw deuren

Met een ASSA ABLOY-serviceovereenkomst voor onderhoud en reparaties, ben je verzekerd van een betrouwbare, veilige en duurzame werking van ieder toegangssysteem binnen jouw overeenkomst. Onze serviceovereenkomsten omvatten verschillende mogelijkheden op het gebied van reactief en proactief onderhoud, en in ieder geval altijd:

  • Eén tot vier geplande onderhoudsbezoeken per jaar, inclusief veiligheids-, kwaliteits- en conformiteitscontroles.
  • Een 24-uursstoringsnummer met voorrang en snelle reactietijden.
  • Bijgehouden documentatie over de onderhoudsstatus van jouw deuren.

Wij bieden drie verschillende onderhoudspakketten, afhankelijk van jouw wensen, behoeften en prioriteitsniveau:

GOLD Service: de ultieme bescherming

Volledige dekking van onderhoud en reparaties van jouw toegangsoplossingen. Jouw voordelen:

  • Meerjarenbegroting voor onderhoud en reparaties
  • Onderhoudsbeurt van jouw deuren, inclusief voorrijkosten en werkuren
  • Hulp bij storingen aan jouw automatische deuren, inclusief voorrijkosten en werkuren
  • Inclusief materialen voor onderhoud, reparaties of het verhelpen van storingen
  • Toegang tot ASSA ABLOY e-maintenance™  voor managementinformatie over jouw deuren
  • Persoonlijk advies en kwartaal- en jaargesprekken met jouw accountmanager

SILVER Service

Dekking voor alle storingen aan uw toegangsoplossingen tijdens kantooruren. Jouw voordelen:

  • Onderhoudsbeurt van jouw deuren, inclusief voorrijkosten en werkuren
  • Hulp bij storingen aan jouw automatische deuren, inclusief voorrijkosten en werkuren

BRONZE Service   

Dekking voor systematisch gepland onderhoud en inspectie van jouw toegangsoplossingen. Jouw voordelen:

  • Onderhoudsbeurt van jouw deuren, inclusief voorrijkosten en werkuren

Altijd inzicht in jouw toegangsoplossingen met ASSA ABLOY e-maintenance™

Met het online platform ASSA ABLOY e-maintenance™ heb jij dag en nacht inzicht in alle informatie over jouw deuren, van de status tot kosten, storingen en historie. ASSA ABLOY e-maintenance™ is standaard inbegrepen in onze GOLD Service-overeenkomst. Je kunt ASSA ABLOY e-maintenance™ ook toevoegen aan jouw SILVER Service- of BRONZE Service-overeenkomst. Lees meer over de mogelijkheden.

Wil je meer weten over onderhoud en reparaties van jouw toegangsoplossingen? Download onze brochure of neem direct contact op.